Mærkedage

31 maj 2007

Kr. Flyvedagsferietur

De sidste par uger har været tæt besat af "alt muligt"! Heldigvis kun hyggelige ting!

Lige inden vi tog toget til København, fik jeg syet (repareret og ændret) lidt af hvert.

Det blev lavet i sidste øjeblik, fordi jeg syns, at vejret har været alt for godt til at sidde inde og sy.


Derfor fandt vi på denne skønne løsning!



Jeg fik også slået op til denne lille Ida-bluse for at have noget nemt at strikke på i toget og når der ellers var lejlighed til det.
Den blev færdig i toget på hjemturen.
Der gik 1 nøgle Opal bomuld/uld til den.

Vi tog over til Gitte og Søren fredag d.18. og hjem igen med et sent aftentog søndag d.20.

Det var nogle rigtig dejlige dage med masser af gode oplevelser.
For blot at nævne nogle af dem, var vi i Tivoili fredag aften, hvor vi hørte "Big Fat Snacke", som vist er blevet lidt for "kendte" - der kom i hvert fald ikke megen entusiasme ud over scenekanten.

Det gjorde derimod Sascha Dupont og Søren, da de spillede lørdag eftermiddag på Café Elvira, der ligger på Østerfælled Torv.
Blandt tilhørerne var der også en lille hund, som jeg forelskede mig i ;-)

Søndag tog vi ud til sydhavnen og hyggede os bl. a. i Gitte og Sørens båd.
Hvis du vil se flere billeder fra turen kan du klikke lige HER!

Ingen kommentarer: