Mærkedage

06 januar 2006

Entrelac + GAAA-Along

Hvem sagde Entrelac???
Johh - den er skam færdig med knapper og det hele.
Ellers var jeg da ikke startet på de andre projekter HA HA :-))))
Der er brugt nøjagtig 550 gr. Noro Kureyon til den i str. small, men der skal købes mindst 2 nøgler ekstra, hvis man så nogenlunde vil have striberne til at harmonere.
Opskriften siger S:650 gr., M: 700 gr., L: 800 gr. og XL: 850 gr.
Noro Silk garden kan også bruges.

"Great American Aran Afghan"
Jeg har næsten strikket den første firkant færdig. Den bliver færdig i aften. Jeg tror lige, at jeg også laver den "fælles", som der er lagt op til i Webstrikgruppens GAAA-Along. Ret sjov at lave, men jeg skal jo også have tid til at motionere de andre projekter, som jeg har i gang - så det bliver max. 2 firkanter om måneden ;-))

2 kommentarer:

Helle C sagde ...

Tak for oplysningen Christa...

Anonym sagde ...

Hej Christa, hvornår kommer der billeder, og tak for i går det var hyggeligt.
Sus